14.6.09

~14 Juni~

I dag kom naboen og ringte på, jeg ble litt beskymra :O
MEN, det var det ingen ting og beskymre seg over ;D
For dem spurte om jeg ville passe hunden demmes skurken menst den var og hjalp bestefaren til nabodama og flytte, og seff ville jeg det :D
Så jeg og skurken har hatt en fin dag, vi gikk tur, valper er klønete!! xD
Etter den ble henta lagde jeg fiskepinner, det var ikke noe godt i dag =S
Nå skal jeg dusje og fortsette og vente på søskenbarnet mitt som kommer helt fra Valderøy i kveld, han og onkel skal på ACDC konsert i morgen =)
Jeg var i avisa i dag forresten :OJeg måte bare, og det kommer til og komme fler!! xD

7 kommentarer:

Ina<3 sa...

Å, for en skjønn voffs! :D <3

Kitiinee sa...

aww <3 ^^

Ce sa...

Søte vovven <3
Søte Caroline <3 :P

Maria sa...

Så søte dere er. <3
gleder meg til å treffe deg.

Eline sa...

Valper er vakrest :)
Blir spennende å se hva det neste bildet blir da :P Nå som du har vært både på tv og i avisa :P

Siv Helene sa...

så søt hund <3

liseliten sa...

LOL

Fiiine hunden og fiiine caroline :)