15.6.09

~15 Juni~

I dag har jeg vært hos legen og tatt INR og blodtrykk,
var der i 1 time og 15 min!!!!!!!!! :O *kjipt*
Så var jeg på apoteket og handla inn dulco til ferien, rett og slett!
Så henta jeg søskene mine på vei hjem, vi så på jungelbukken =)
Så spiste jeg middag hos mamma & dem og har pakka ferdig!
Nå er jeg utslitt og skal legge meg tidelig i kveld sann jeg er passe opplagt til i morgen, for da skal jeg møte :
Kristine <3 Kathrine <3 Eline <3 Maria <3 Jenny <3 Stine?? <3
Gleder meg =D *tihi*
Men selvfølgelig, så har jo dritt psoriasisen blussa opp i trynet da!!!
Det skjer hver gang jeg gleder meg til no, så trur rett & slett det er det som gjør at det blusser opp også, sia det nesten bare er da!!! :(
Så jenter, ikke mobb det røde opphovna trynet mitt ;D *kniiiis*

Ps. fått meg ny frisyre ;D

8 kommentarer:

stinevt sa...

Vet hvordan det er med psoriasis. Har det selv :/

Men vet du hva? Jeg tror ikke jeg kan komme i morra.. har trening .. Jeg tenkte først at jeg kunne skippe treninga, men siden vi har kamp på onsdag kunne jeg ikke :(
Men en annen dag <3

liseliten sa...

Åååå jeg vil også møte dere!!

Kæpte'n Martine ARR sa...

Kos dere masse<3 skulle ønske jeg hadde hat penger, men vi ses heller neste gang :) *håper jeg*<3

Eline sa...

Nice hair :P Hehe
Gleeeder meg til i morgen :D Weee!

Solveig Irene sa...

Hahaha, nice sveis!

Men håper du koser deg masse i morra da^^ <3

Kriztella sa...

Snart Lise!!! ;D Bare 1 mnd igjen!! :D

Kitiinee sa...

Søtaa <3
Gleder meg til i morgen jeg å!
Håper ikke jeg plaga deg for mye i dag (igår) ._.

<3

inat sa...

Hih, morsomt bilde! Søta.

Lurer forresten på om du har satt inn pengene? Har ikke fått inn noe enda skjønner du.