23.6.09

~23 Juni~

I dag våkna jeg av et bråkende søskenbarn!! xD
Så har jeg laga søskenbarnet mitt sin familie på sims3,
det syns han var gøy ;D hahah, han lagde Ida (søsteren) som mega feit og drit stygg!! xD dem liker hverandre ikke for tiden, han var onskapsfull!!! xD
Så var jeg og handla med mormor, så spiste jeg middag hos tante og deretter dro jeg ut med Nina, Sissel, Stein, Stian, Roy & Kjell og grilla på fjøra og så på santansbål på andre siden av sjøen =)
Tok nesten ingen bilder så legger ut disse 3 ;) det var koselig <3

Nå skal jeg ut og møte Lizbeht, det blir kos,
så skal jeg "hjem" og sove godt helt til i morgen ;D
Er IKKE vant med og være ute med venner så mye, så jeg kjenner det tar på..
Men på en god måte, kommer nok til og ha noen alene dager også for og ikke bli totalt utslitt, som jeg fort blir med så mye "henging" med venner =p
Men det er helt herlig og være på ferie, det er så fritt og deilig,
jeg føler meg ganske lykkelig nå faktisk og jeg har IKKE hjemlengsel ;D
Jeg har så lyst og flytte tilbake, men det er for langt fra småsøskene mine!

4 kommentarer:

Kitiinee sa...

Godt å høre at du har det bra!
Hadde du flytta hadde jeg savna deg :O for da kanskje jeg hadde fått møtt deg enda skjeldnere! Å jeg blir glad av sånne minibloggtreff, i alle fall av de 2 jeg har vært med på (: tihi!

<3

Eline sa...

Er så glad for at du har det bra :) Det gleder meg langt inn i hjerterota :) Fortsett å kose deg, vennen :) *Klemme*

Solveig Irene sa...

Så bra! :D
Veldig koselig å høre^^
<3

i en flodhests verden sa...

Så bra vennen. kos deg mye du fortjener det så MYE! <3
haha unger dem er bare sånn xD
du finner ut av det.
klem Gina <3