19.6.09

~19 Juni~

Unnskyld for at jeg ikke leser og kommenterer bloggene deres,
det er dårlig dekning på internett her og kommer meg nesten ikke inn!!
Men jeg kommer tilbake ;D
I dag har vært en sann dag jeg ikke ville stå opp =p
Selvom jeg sto opp 11.30, så sitter jeg fortsatt i pysjen,
og klokka er 17.34 akkuratt nå..
Men nu skal jeg vaske & kle på meg og få komme meg ut en tur ;)
Og jeg kom meg ut igjen, var en tur på butikken med Nina og satt og babla og dro deretter ned til Stein-Arne (typen hennes) =)
Der fikk vi sinnsykt god hjemmelaga pizza og skulle sette på enn film,
men det tok så lang, og det ble sent, så jeg tusla hjem ;)
Er helt ør og uggen i hele kroppen etter cellegifta i går,
så ikke no toppform i dag gitt =p
I morgen blir det film kveld hos Sissel med pizza,
det blir kos <3
Nå sitter jeg og passer små søskenbarna mine,
for jeg måtte vekke tante fordi hu måtte hente Thomas som har fallt skikkelig på skateboard¨, og nå hørte jeg dem kom, så natta ;D
Dagen hilsen går seff til :Håper du har hatt en kjempe fin dag vennen,
det fortjener du <3

1 kommentar:

Siri sa...

Noen dage er det greit å tilbinge i pysjen :)
Sender deg en god klem og ønsker om en fin dag i dag<3