7.6.09

~7 Juni~

I dag kom hjemmesykeplien kl.12, jeg var så sykelig trøtt,
så jeg sovna igjen og våkna kl.15 =p
Så i dag sitter jeg fortsatt i pysje, har spist hos min mor og har slækka forann tv'n og nerda på pc'n og hatt kosleig samtale på msn med Kristel & Lise <3
Nå er jeg trøtt igjen faktisk og skal se en eller annen film som jeg har planlagt i en ukes tid nå^^ Og lage spagetti ;D *wiiihii*
Kneet mitt har hovna opp igjen, det som var så bra i går, typisk!! ;(
Dagens hilsen går til :Søteste Lise vår,
håper du har hatt en fin dag & at du har fått noen fine gaver :D
Gratulerer så mye søta, jeg er gla i deg <3

8 kommentarer:

Kine sa...

Håper kneet ditt blir bra igjen. Det er deilig å kunne slappe av foran tv`n noen ganger.

*klem*

Kim sa...

Ja moro i på grillfesten i går ;D Nå sitter jeg og ser på en av filmene jeg låner av deg, Candy! :)

Caroline sa...

På tide Kim ;D
og dessuten er den drit bra <3

Ina<3 sa...

Uh, jeg vil også sove lenge å pysje hele dagen! :P
Kjipt med kneet ditt da=/

*Klem*

Ce sa...

<3

eseereht sa...

hva er de som er gale med knee? :o
klem!:D

inat sa...

Har sendt deg en mail på adrs som står på profilen her. Har ikke fått svar, så kan du legge igjen en kommentar med mailadrs på bloggen min hvis du bruker en annen adrs?

liseliten sa...

Aaaaww tusen takk skjønne Caroline!!! You make me happy!!!!