6.6.09

~6 Juni~

På dagen i dag var jeg med familien på barnas dag, der var :

Var det en kjent sang?? ;O
*kniiiis* Så spillte han den nye :

Så dro jeg til Kim på fest, der har jeg hatt det kjempe gøy som alltid,
vi grilla og spiste, drakk (ikke jeg) og hadde det MORRO :D
Her er noen bilder fra kvelden, Her er Kim % Marcus i gang med salat laging:Her er skeptisk Kim & Camilla <3Her er Camilla, Kim & Daniel i gang med drikkinga, Camilla ble dritings ;DHer er grilling på gang med Joakim, Mari, Daniel & Helge :)Her er Høydeforskjell på meg ^^DANIEL^^ & Mari,
jeg er mellomst ;D IKKE minst *stolt* xDFolka på fylla, helt idiotisk og teit film sann egentlig..

PS. for dere som ikke har skjønnt det,
så er det Aleksander Rybakk på filmene øverst ;D

3 kommentarer:

Thea sa...

Gooooood morgen lille venn :D

Kitiinee sa...

Høres ut som du har hatt en koselig dag! :D

liseliten sa...

FAEN JEG ER MISUNNELIG!!!!!! JEG ELSKER RYBAK AV HELE MITT HJERE!!!!