3.6.09

~3 Juni~

I dag har jeg vært hos Kim og hjulpet han med bloggen =D
Her kan dere sjekke den ut : http://kimallan.blogspot.com/
Vi satt på verandaen og kosa oss, like koselig som alltid,
sammens med Kim så ler jeg :D
Ja, Kim gjør seg til ;D *hahah*
Kjøpte med is fra byen, og gjett om bussdama kjørte feil da!!
Alle ropte til hu, så hu snudde, men det tok sin tid,
men kom meg hjem til slutt ;D
Da jeg var hjemme kom lillebror ned og spurte om jeg ville hoppe på trampolina med han og Josefine, og det ville jeg selvfølgelig,
like morro hver gang =)
Her er en film av meg og lillesøster Josefine,
det rare trynet hennes er når hun later som hu sover!! xD
Nå er jeg veldig sliten og skal chille med Gossip girl,
Ugly Betty & dobbel episode av Lost,
Chicken Tandori og sandwitch, det er digg det ;D
Ha en fin super Onsdag alle sammen <3

10 kommentarer:

Kim sa...

Som jeg ser ut! huffe.. :P Var så koselig i dag!:) Alltid like moro :) Håper du får en finfin kveld foran tven ;)

Klem <3

Solveig Irene sa...

aww, så koselig^^

Sv: Menmen, jeg får det ikke til O.O Kommer meg til skrift og farge, men finner ikke noe fargevalg for kommentarene.. *furte*

Kathrine sa...

kos deg vidre i kveld vennen <3

:D

Maria sa...

bra du har hatt en bra dag snuppa!

R sa...

Det er ikke noe moro med bussjåfører som ikke vet hvilken vei de skal kjøre! Så utrolig søt video i dag! :)

Ce sa...

Morrooo :D
Prøvde å kommentere i bloggen hans, men det funka ikke.... o.O

R sa...

Det var forresten litt vanskelig å velge der du har sånn: "Hvor ofte kommenterer du i bloggen min?" for jeg leser ofte, men kommenterer sjeldent, og det var ikke et alternativ :)

eseereht sa...

tihi, herlig stemme du har da carroo :D:D så ut som dere kosa dere ^^

Siri sa...

Virker som er herlig dag.. Godt du koser deg =)

Linn Jeanette sa...

<3