4.3.09

~04.03.09~

<---Srikka ferdig lua & sjerfet til mamma =)
I dag sto jeg opp, dusja og baka sviddsvart sjokoladekake..
Var hos legen, spist paracet som sukkertøy og fikk streng beskjed om og bare ta et par daglig og tre til nød, men helst holde meg til ibux pga for høye leververdier!
Så kom jeg hjem hvor farmor var og ble med videre hjem til henne og kosa meg med dyra og fikk laks til middag =)
Så satt jeg på med stefar hjem, og vi henta mamma :)
på veien hjem stoppa vi på sportsbutikken fordi det var restesalg.. Lillesøs fikk rosa skisko, sko og staver med små hvite blomster i *søte* <3 ...Og jeg kjøpte treningsting faktisk =D
mandag blir det bevegelse og sunn mat fra da av, men helgene blir som før ;D
Men i kveld unner jeg meg brus faktisk, det er veldig lenge siden =)
Jeg føler meg nesten litt bedre i dag, vaffal etter jeg får ibux igjen ;D
Må ærlig innrømme kroppen er totalt 100% UTSLITT... xD
Men ser veldig fram til og bli frisk så jeg får møtt Linn Jeanette =D
GLEDER MEG!!!!!!!!!<3
Så lurer jeg på om dere som bor nerme Oslo blir med på mini bloggtreff nå i Mars???
Kom igjen folkens, BLI MEEEED!!! =D
Dagens hilsen går til :Håper du har hatt en kjempe fin dag vennen!! =D
Du er ei fantastisk jente og utrolig pen, husk det!<3
Gleder meg til og møte deg!! :D

11 kommentarer:

Linn Jeanette sa...

Godt å høre at du har begynt å bli litt bedre!!
Masse glad i deg Caroline<3

*Lis* sa...

Fint du blir bedre nå :)
Åå, lyst å treffe deg og mange flere som kanskje bor nærme oslo =P Jeg bor 27 mil fra, men om det passer seg tar jeg gjerne bilen innover :D:D <3 Hadde vært kos å treffe deg søta<3
*Klemme*

stinevt sa...

Bra at du føler deg bedre da :) Og flink du er til å strikke :D
Jeg bor ganske nærme Oslo, så jeg blir mer enn gjerne med på bloggtreff!! :D
Stor klem <3

Swampoline sa...

godt å høre du er blitt bedre!

jeg blir gjerne med på bloggtreff bare si ifra :P

inat sa...

Håper du blir enda bedre i morgen da!
Trening og sunn mat er noe jeg også burde begynt med.. Kommer aldri i gang -_-

Linn Jeanette sa...

LBogg treff hørtes kos ut, om jeg er velkommen og kan hadde det væært hyggelig å være med?!?!

<3 sa...

Du er så utrolig søt!:) Følgt med på bloggen din en stund!

Men kan du forklare hvordan jeg lager header på blogspot?:P

lineffs sa...

jeg er med på mini-bloggtreff om det er i tønsberg! HIHIHI :D sleip? Ja:) men neida, jeg vil veldig gjerne være med :)

LisA sa...

sånn balansebrett har jeg å :-D

Anonym sa...

Det er fint å unne seg ting en gang i blant :)

Jeg håper at du er frisk nå =)

Amelia sa...

Flink du er til og strikke søta <3