7.3.09

~07.03.08~

I dag har jeg røyket for mye og tenk på hvor mye jeg hater den *sensurert* fra hjemmepsyken som var her til mårran i dag!!=(
Ho nemlig snakka til meg.. *rødme* Men jeg takler ikke akkuratt hu, uansett og det er morgen eller kveld, for det først smeller ho sinnsykt med dørene mine..
Ho mister alle pillene på gulvet vær gang med vilje..
grunnen til jeg veit det er med vilje er at hu står en meter fra meg og strekker henda mot meg og rister i posen så pillene fyker både hit og dit,
så sier ho menst ho himler med øya og titter stygt på meg "oooops da"..
Støgge *sensurert*.. Da øker raserinivået sinnsykt skal jeg si dere!!! =p
Så har jeg jo sotte og nerda *bombe* :O øøøh...nej...
Sett fine videobloggen til Line =D du er en søtis!!!!<3<3<3
Snoka hele nettby og spist hos mamma ;)
Mange koselige folk på nettby gitt =D
der jeg ble kjent med Martine først faktisk, menst hun venta på ei venninde som skulle hjelpe henne og lage blogg som viste seg og være Line ;D <3
Nå begynner det store sangkoret eller no sannt på tv2 som jeg har gleda meg til hele uka.. det koret ser faktisk bra ut, så det så! =D
Så er det god kveld norge etter der og en eller annen film etter det igjen!;)

*LørdagKlemTilAlle*<3<3<3


Dagens hilsen går seff til :Håper du har hatt en super dag og fått mange fine gaven!! =D
Du får i etterskudd fra meg sann forresten ;O
Hvordan føles det å være 18år og myndig????
Gla i deg vennen <3<3<3 *KoseMoseOverdose*

6 kommentarer:

*Lis* sa...

Hehe. for en irriterende kjerring.. oops da, jeg hadde også blitt sint :p

God lørdag til deg, søta<3

LisA sa...

heisann, har fulgt med bloggen din en stund, og sett på videobloggingen din, jeg tenkte jeg skal videoblogge i den lukkede bloggen min, og jeg sliter sånn med at det tar så lang tid å laste inn videosnuttene, selv om dem ikke er så eviglange,ca 1-2 minutt, tar dte lang tid for deg å legge inn videoene??

hilsen
Lis A

Anonym sa...

Skjønner utrolig godt hvorfor du blir irritert! Håper at du har hatt en fin lørdag uansett ^^

Klem :)

Linn Jeanette sa...

Hva er det for en slags oppførsel av hjemmesykepleien??? Ho skal ikke oppføre seg sånn!! Om du orker det burde du skrive et klagebrev eller klage på henne! Det er ikke respektabel oppførsel! Når man jobber i helsevesenet skal man oppføre seg profisjonelt overfor pasientene, sjøl om man ikke liker det...

Om du vil kan jeg gjerne hjelpe det med dette... Jeg veit jo en del om det siden jeg jobber i helsesektoren og har vært pas sjøl også...

Tenker på deg!! Glad i deg!
Klem<3

stinevt sa...

Forstår at du blir irritert! :s
Ha en fin kveld videre! Klem <3

Kathrine sa...

awh :D så snill du e!
eg føle meg vaksen :D :D

<3