18.3.09

~Home Sweet Home~

I dag tok jeg bussen 06.50 og tok 08.00 toget hjem sammen med mamma!
Så pakka jeg ut litt osv =) ..Og dro i behandling... Hvor jeg sovna!!! xD
Kom dit rett før 13 tiden og våkna kl.15 og satt på med Onkel hjem!
Når jeg kom hjem lå det pakke i postkassa, Det var sminka fra Karina!! =DSå hilsa jeg på Søskena mine og har brent og lasta ned en god del filmer, dratt over gulvet, kosa med Lizzi, hatt sann derre familie-samtale og sitter nå her ;D
Fikk også gaver av snille mamman min fra London!!! :O Sann så det ut <3Jeg elsker farger, masse farger, så dette var helt perfekt =D *I'LoveIt*<3

PS. oppdaterer innleggene under med bilder fra Oslo turen ;)

7 kommentarer:

Kæpte'n Martine ARR sa...

den sminke greiene der hadde jeg til jeg fant ut jeg ikke tålte den o.o
Men den er veldig bra :D
Å den genseren, fy FAEN unskyld meg... men *LOVE* drit skjønn :)
Veska også:D Hello Kitty<3 men skoene og tskjorta var åsså nice D: hahah masse o.o
Har du foresten snakket med Line? hvis ikke send meg ett brev på nettby i morra eller noe? eller jeg kan ta det opp i den gruppa vår, *loggeinn*

Love Love<3<3

Nedia sa...

kjempe stilig jakke, sko og veske!!! meg vil også ha en så snill mamma!

klem

Kitiinee sa...

Aww :D Jeg likte de nye klærna dine!! *VilHaVilHA* :D

KlemmeFlaat <3

Siv Helene sa...

Morro med nye klær ! farger er morro og oppmuntrende :) <3

*Lis* sa...

Fine klær :D <3

inat sa...

Håper du likte det :D
Omg, den jakken var dritkul!

Apriljente sa...

Likte klærne :-)