12.3.09

~Stress Torsdag~

Nå er jeg SLITEN rett og slett!! =S ..Var i byen 12.15, var i behandling til kl 14.00, møtte Kim og tusla rundt i byn, ble med han til psysykepleier (ikke i samtelen altså), vi gikk til frisør til frisør og fikk time på den billigste kl.16.30 og gikk på kafe før det, kom til Friørtimen hvor jeg følte meg VELDIG dom..
Frisørene sine ord :
Gud, Hårkatastrofe, det er helt sementhår, du må slutte og bleke det altså,
off har du klippa deg selv helt ned i hårbunnen?? Nei, du må til frisør oftere!!
Jeg fikk jo ikke sagt no for jeg ble jo avbrutt..
Men etter evig mas kjente jeg at det falske smilet snudde til raseri-øyne og avbrutte dem for og så høflig si :
Jeg går på cellegift, noe som dreper håret fra røttene av, der jeg har helt kort hår har jeg vært skalla, ingen hårkurer får effekt så lenge håret DØR fra RØTTENE av!! Kan dere gjøre no med det så versegod!=)
Da ble dem lange i maska og sa jeg kunne sagt det med en gang..
Jeg sa jeg prøvde!Etter det var jeg hos Kim en tur og tusla til bussen..
Så sto jeg og venta på bussen da.. og kom brått på at jeg hadde oppfølgning også i kveld.. Da var klokken 18.10 og oppfølgningen var 18.30 så jeg sendte mld og møtte dem i byn, fikk hjelp med oppvask når vi kom hjem og fikk pakka det meste! =) For i morgen tar jeg taxi til borg storsenter kl.11.05 og møter Linn Jeanett kl.11.30 og kjører da straka vegen til Oslo hvor søte Jenny møter oss =D
Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg!!!<3<3<3
Lizzi liker nok ikke reisen, men er nok fornøyd når vi er framme :D
Nå må jeg pakke ned siste resten av det som jeg må ha med til Lizzi,
som består av Reiseburet, besøkburet, "bunnstrøssel", mat, vannflansken, sjokoladerottegodteri, fruktstenger og huset hennes!! xD
Dette blir bra folkens!! :D *GledeSegMegaMasse*Pc'n blir nok med tipper jeg.. Siden jeg er ganske så avhengi!! xD
Men må først se an om den får plass i baggen ;D

Dagens hilsen går til :Som har en vanskelig periode =/
Håper formen kommer seg lille venn!!<3<3<3
Du er ei herlig jente og jeg ser fram til og møte deg!! =D

10 kommentarer:

Swampoline sa...

du kan få strøssel av oss altså ;D

Caroline sa...

Jeg har pakka ned alt ;D
trenger så lite til det buret uansett, men takk for tilbudet=D <3

Siv Helene sa...

Faen for ei frekk frisørkjerring :O Omg !! Men bra du fikk svar henne da.. hehe :)

Kitiinee sa...

Herregud teite friøsr mennekset! *Bli veldig veldig sint på!* :@ !

Håper du får en flott tur til Oslo! <3

Linn Jeanette sa...

*glede-seg-masse-masse*<3

LisA sa...

for en frisør da!! Men tenker meg at du fikk gitt dem et støkk he he, og den lange maska på frisøren var vel prisbelønt ;)
Stå på,og ha en fin helg :)

LisA sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
stinevt sa...

haha. Frisøren ble eid :D

Liljen sa...

Så utrolig bra at du sa det der til frisørene! Det hadde dem godt av!! :@

Blomst sa...

Tusen takk for hilsen, vennen <3
Lover jeg skal bli flinkere til å lese og kommentere fremover!

Må få si meg enig i at frisøren var teit altså!
Bra du fikk sagt i fra :)