16.3.09

~Mandag~

i dag sov jeg lenge pga av sent medisin inntak i går *glemsom*
Så tusla jeg en tur i butikken i 15-16 tiden og kjøpte meg frokost..
Ordna meg osv og tok bussen og møtte Bodil som jobba på fossumkollektivet når jeg var der og vi møtte deretter Stine som også jobba når jeg var der og vi spiste "snack" på fridays =)Så var klokka plutselig 21.35 og Annabelle vente oppe i leiligheten og hadde gjort det en stund =S ..Så måtte forte meg til Santanshaugen igjen =p
Fikk rett og slett ikke tid til og ta en tur innom Jenny, og savnet etter Lizzi er stor =/ Men veit hu har det bra og det beroliger meg litt <3
Jeg må nevne atter en gang at Jenny er fantastisk, gleder meg til i morgen ettermiddag så jeg får møtt hu igjen =)
Nå sitter jeg og Annabelle og ser på tv og venter på pizza i ovnen og skal se på den siste revejakta på film :)
Så skal det bli godt og sove igjen, tar på og tusle i Oslo =p

8 kommentarer:

Kitiinee sa...

vil bare sende en klem jeg!
<3

*Lis* sa...

Høres koselig ut <3
Håper dagen idag blir fin :)

Carrion sa...

Høres kjempekoselig ut! ^^,

Liljen sa...

*KLEM*

inat sa...

Åh! De har så god mat på fridays (er de ikke der hvor de går i rød/hvit stripete skjorter? :b) Har spist der i Newcastle og Bergen, synes det skulle vært det her også!
I dag fikk jeg sendt pakken, så den er nok snart hos deg :D

stinevt sa...

Ja, det er der ja. Fridays er nam :D
Stor klem <3

Nedia sa...

den som sover synder ikke
;)

Apriljente sa...

Har ikke sett den siste revejakta enda jeg.. Er den å anbefale? :-)