19.3.09

~Torsdag~

i dag har sover til 14.30..
Sotte i sofan og handla mat =p
Har sett på GlamorModellene nå, og vurderer sterkt å lage meg noe enkel mat siden magen min romler sann =p
Men spørs om jeg gidder og lette på flesket (jeg er extremt lat)!!! xD
Så vurderer jeg og se en film i kveld.. Men må se an, jeg er så sliten..
Dagens hilsen går til :Som er ei helt fantastisk jente =)
Hadde det så morro i Oslo, du var veldig morro!! :'D
Du er så lita og søt at det er til og smelte av <3 <3 <3
Gleder meg til neste gang vi møtes, og det skal ikke bli lenge til ;D
*Gla'iDeg*<33

10 kommentarer:

Kitiinee sa...

Det er ikke sunt å se på det! ^^
Tihi! Mat er viktig! :)

*Klemme* <3

Liljen sa...

Arti å se bilder fra Oslo :D

Liljen sa...

Vil bare si at om du lager sånn bilde av meg, som dette - og skriver på adressen til bloggen PÅ bildet.. Så vil jeg ikke at det blir lagt ut på nettby og FB - fordi jeg vil ikke at venner og familie skal vite om bloggen min...

<3 gla i deg!

Apriljente sa...

Samme problem som Liljen..
Kjempekoselig å få hilsen og slikt, men jeg vil helst ikke ha bilde med adr til bloggen på nettby/Facebook, spesielt i de tider jeg har valgt å holde bloggen åpen...

Masse klemmer <3

Linn Jeanette sa...

<3 Glad i du<3

Swampoline sa...

søte du da<3
jeg vil helst ikke ha adressa mi på bildet da jeg er glad i å bruke bildene dere lager som profillbilder :)<3 xoxo

inat sa...

Jeg, ingen jeg kjenner irl som vet jeg blogger :b

Nedia sa...

du er så flink til å lage hilsner caroline!!!!!
søta

*Lis* sa...

<3<3 Jeg ønsker deg en fin dag, søte :)

stinevt sa...

Aww, Caroline :D
Du er så nydelig du! Og det går bra at adressa til bloggen min er på bildet. Har låstblogg uansett så :)

Stor klem<3