23.3.09

~Ny uke, Ny start~

I dag har jeg vært på sosial trening,
Kjøpte meg et par sorte vårsko og masse små øredobber ;)
Så var jeg hos farmor og så på en film og laga litt lunsjmat siden Farmor fortsatt jobber ned ved sjøen og hogger trær for og få en bedre utsikt =)
Så var jeg i butikken og handla, kjøpte bare sunne ting :)
har også fått slankepillene i posten i dag (nushape), det hørte til målebånd og fitness computer som jeg ikke skjønner bæret av!! xD
Håper bare at dem virker for en gangs skyld..
Ellers er formen nede, men jeg fungerer.. Men merker jeg sliter med selvtilliten i forhold til maten, vekta & dulco om dagen! =/
Og unnskyld for at jeg er dårlig på og lese bloggene deres for tiden, Jeg har rett og slett bare ikke konsentrasjon og energi =/
Men jeg prøver så godt jeg kan, for jeg bryr meg veldig om dere <3

Dagens hilsen går til :Som er en tur borte eller hva jeg skal si ;D
Håper det går bedre med deg lille venn <3
Tenker masse på deg og jeg håper virkelig du får skikkelig hjelp der!!
Du er verdifull og jeg gleder meg til du er hjemme igjen =)
Stå på, du er nok sterkere en du tror ;)
*KoseMoseOverdose* <3 <3 <3

8 kommentarer:

Ce sa...

Hørtes koslig ut med lunsj sammen med farmoern din da =)

Håper det går oppover for deg snart =)

Klemme<3

inat sa...

Du solbrillene kledde du sykt bra!
Slankepiller er alltid tvilsomt.. Prøvd å spise små måltider men ofte? Ca hver tredje time.
Det + trening jeg prøver å komme i gang med nå.. :b

Kitiinee sa...

Caroline du er seriøst pen! :)
Håper du hadde en god dag (:

*Klemme*

Anonym sa...

Likte ikke Nushape greiene jeg, fikk merkelige bivirkninger sammen med Fontexen:( Og ikke har de sendt meg fitnesscomputeren heller, kjipingene.

Madelen sa...

Dumt det med selvtilitten, du er jo den pene jenta!! <3

*Lis* sa...

fitnesscomputer? :P hihi artig ^^
signerer de over, du er gorgeous<3

Anonym sa...

Caroline, du er skikkelig pen! :o serriøst, jeg kunna dødd for ditt utseene! :) åså en ting til, selv om jeg ikke kjenner deg, så vil jeg du skal vite at jeg tenker på deg offte, det er vondt å se at du har det vanskeligt til tider :/

klem <3

Liljen sa...

DRIIIIITSTILIGE solbriller!! ME WANT!!! xD