31.3.09

~MarsErOver'iDag~

SE SÅ SØT MARTINE ER SOM LEKER SEG MED HELLO KITTY TINGA HU FIKK I BURSDAG GAVE<3 DU ER BARE SØTEST DU VENNEN :I dag husker jeg ikke hjemmesykepleien har vært her faktisk..
Men når jeg sto opp 12.45 og skulle ta morgen røyken så kom hjemmehjelpen og sku vaske.. Så da ble det stress men..
Jeg Tok oppvasken og vaska klær og hang dem opp & div småting!
Så har jeg sotti forann sjermen på pc'n og tv'n så klart...
Ingenting spesielt med andre ord ;D
Så nå ligger Lizzi på fanget og jeg har fortsatt på pysjen, nå skal jeg opp en tur og si natta til småtrolla av noen småsøsken ;D <33
I mårra begynner jeg med videoblogging igjen hver dag i April =p
PS. "smarte" Caroline har vært dom og glemt mobil regninga si, såmobilen min har jo selvfølgelig sperra seg!!! ..Derfor får jeg ikke svart noen! =S
Dagens hilsen går til :Som er ei vidunderlig jente!!<3
Elsker bloggen din og håper virkelig du kommer ut med en bok en gang,
du skriver så ufattelig bra og man skjønner det du skriver! =)
Annika, du er ei av dem sterkeste jeg veit om..
Fortsett og kjemp vakre lille, du fortjener alt godt!! <33
En dag blir alt bra, en dag! =)

5 kommentarer:

stinevt sa...

Gleder meg til videoblogginga!:D

Stor klem<3

Kitiinee sa...

Jeg gleder meg også til Videoblogginga! :D

Klemme<3

Linn Jeanette sa...

Gleder meg til videoblogginga!!!
Glad i deg<3

Amelia sa...

Å-å-å VIDEOBLOGGING igjen <3<3<3 Blir sååå koooselig!!!

Kathrine sa...

awh, Martine e søøøt!!!! :D
hahahhah, duu da! du må huska å betale rekningane dine veitu ;) Smarta :D
Gleda meg til videoblogg eg og, ha savna det!
<3 Nuss