15.3.09

~Lørdag Kos~

I dag våkna jeg 13.30 og ble helt sjokkert når jeg så på klokka!! xD
Var så sliten etter bloggtreffet i går =p
Men tro meg, det var bare god sliten <3
Så jeg sto opp og var helt kake, somla med alt pga øya nesten datt igjen og rett før jeg møtte Jenny & Jonny kom jeg på at jeg hadde glemt og ta morgenmedisin ;O
Men vi dro på Ikea hvor det var så masse fint der!!!!!!!! =D
Så var jeg med dem hjem etter Ikea og vi lagde taco sammen som smakte perfekt og kosa med rottene våres <3


Du er helt herlig og være sammens med Jenny, gleder meg allerede til i morgen!! =p Har nettopp kommet hjem og kjenner at jeg nesten ikke vil hjem enda.. selv om jeg ikke skal hjem før til Tirsdag da ;D
Men har det rett og slett så koselig!! <3 <3 <3Nå skal jeg se en av filmene til venninda til mamma før jeg tar kvelden =)
(tok bilder i dag også, men har ikke med ledninga til kameraet!)
PS. INNLEGGET UNDER ER OPPDATERT MED BILDER FRA BLOGGTREFFET!

8 kommentarer:

Kæpte'n Martine ARR sa...

Oi nå minna du meg på middagsmedesinene mine.. Hva skulle jeg gjort uten deg?

Uansett virker det som du har det kjempe kos nå, og det liker jeg *smile*!
Nå fikk jeg lyst på taco *u*
Du må sove godt snuppa<3 Sweet Dreams<3

*Lis* sa...

Nå ble jeg glad=) Fint du koser deg <3 Ikea er alltid artig.. Dem har jo alt mulig og masse fint =D det er et must når jeg er i oslo=)

Siv Helene sa...

Aww så søtt bilde :)

Kitiinee sa...

Høres ut som du har det utrolig koslig! :D Å det er bra!

<3

Liljen sa...

Så FINT at du koser deg Caroline :D Det er deg vel unt :D <3

Linn Jeanette sa...

<3
Gleder meg til å treffe deg igjen!! Blir bra med tur date med hundene!?!?!
Si ifra når det passer for deg!?!?

Klem<3

Apriljente sa...

Ikea er genialt xD De har alt mulig :)

Apriljente sa...

Og så har de sånn billig is og pølsemenyer med MASSE brus :D