16.3.09

~Søndag~

Denne uka har vært en fin uke =D
Blogg-treffet var mega kos og resten av Oslo helga!!<3
I dag har jeg vært hos Jenny og spist masse popkorn, kosa med Lizzi som ser rimlig fornøyd ut =) Hu har det så godt a kan få det <3Hun hadde fått kokt egg til frokost og fått ostekuler og sann kjeks greie =D
I morgen gleder jeg meg til og treffe Bodil & Stine som jobba på fossum når jeg var der, over et kafe besøk i sentrum et sted :)

926 besøkende på en uke i dag er et lite "sjokk" for meg,
veldig koselig asså =D
Bare rart og tenke på at så mange har vært innom på ei uke =p

7 kommentarer:

Siv Helene sa...

Koselig og høre at du har hatt en fin uke !! :) Bra at det går fint med Lizzie også.. Dere fortjener det aller beste begge to <3

Kitiinee sa...

Så godt at du har hatt en fin helg! (:
Du får kose deg de siste dagene før du skal hjem da <3 (:

Liljen sa...

Så utrolig fint å høre at du har hatt det fint!!!! :D:D
Og så godt å høre at Jenny er kjempekoselig - var litt nervøs for at hun var et monster IRL - de bruker å være det de som kommer fra Overhalla.. *LOL*
Tuller bare da ;D ;D

Liljen sa...

*skrive en liten kommentar til, så jeg kan hake av at jeg vil ha mail når det komemr nye kommentarer ;) *

*Lis* sa...

Så bra at du har det fint =D
<3<3 Klemmer <3

Line sa...

Hvor får du se hvor mange som er innom siden din? Du har en veldig bra blogg forresten! :)

Apriljente sa...

CSI ruuler :-D

Det er ikke noe rart at du får så mange besøkende da :P
Du er jo så flink til å blogge <3