17.3.09

~Tirsdag~

I dag sov jeg mad lenge, til 14.30 faktisk =p
Men jeg la meg ikke før 05.30 heller da!!! xD
Når jeg tok morgen røyken ringte tante Anja som bor utenfor Ålesund og sa hu var i Oslo, så jeg hoppa i dusjen og ordna meg, dro ned til sentrum og møtte henne =)
Vi tusla litt i butikker og spiste og prata på bagel & juice :)
Koselig og møte tante, for hu bor så langt unna og vi har et veldig godt forhold også <3Så tok jeg bussen til Jenny og var der bare bittelitt for og komme meg videre med Lizzi og pakke og ha alt klart til vi skulle ta toget nå i kveld...
Men nejda, flyet fra London er forsinket så vi rekker ikkenoe tog, men drar istedet halv 8? halv 7? på mårran!!! =( *AltForTidelig*
Nå sitter jeg og ser på privat praksis, spiser is og søteste Lizzi min som sover tungt og godt på fanget mitt <3 *DetHarVærtSavnI<3Her*

7 kommentarer:

stinevt sa...

Nå fikk jeg lyst på is og!

Det høres ut som om du har hatt en fin dag :)

Stor klem<3

Kitiinee sa...

Koselig du møtte tanta di da! :)
<3
Jeg ser å på privat praksis ^^

<3

*Lis* sa...

Så koselig :D
Har fulgt med på privat praksis på nett =) Ønsker deg en fin dag <3

Liljen sa...

Søta mi <3

Linn Jeanette sa...

Vakre du<3
Har du kommi dæ vel hjem??
Klemmepå<3

Nedia sa...

du er søt
og rotta di er også kjempe søt
<3
har lyst på rotte, jeg

Apriljente sa...

Is <3
JEg er isoman x)