27.3.09

~HippHurraForMartineHarBursdag~

Når jeg sto opp var det rett i dusjen og ordne meg,
så til ussen til byn, så til bussen i Moss så i taxi til ferga og en båtsjuk opplevelse over til Horten og videre til buss hvor jeg møtte søte Line =D
Så satt vi i stappfull buss hvor det var vanskelig og puste!! xD
Så var vi hos Martine =D
Det har vært en super dag med herlige jenter, Martine, Line, Kristin, Solveig & Beatrice <3<3<3
Nå sitter vi og ser Gost Wisper og koser oss =)
Dagens hilsen går selvfølgelig til :Som har bursdag i dag og blir hele 19 år =D
Tusen takk for at jeg fikk komme til deg,
håper du har hatt en kjempe fin dag, for det fortjener du!!<3<3<3
*KjempeGla'iDeg*<33

8 kommentarer:

Kitiinee sa...

Gratulerer med dagen til Martine ^^

Håper du får en flott helg Caroline! :)
<3

Liljen sa...

Artig bilde av dere :D

Liljen sa...

Og selvfølgelig, gratulerer med dagen til Martine :D

*Lis* sa...

Fine bilder =)

Gratulerer med dagen, Martine=)

Linn Jeanette sa...

<3 Glad i deg<3

inat sa...

Hørtes kos ut (: Så søtt bilde!

Kathrine sa...

awwwh :D dikka e så skjønne!!!
håpa du ha kosa deg masse i helgi, eg la meg så tidlig at eg sov når du ringte igår ;oo

Kathrine sa...

awwwh :D dikka e så skjønne!!!
håpa du ha kosa deg masse i helgi, eg la meg så tidlig at eg sov når du ringte igår ;oo