22.3.09

~dritt Søndag!!~

Har ingen ting og skrive om så sann har jeg sett ut opp gjennom åra :Når jeg var lita var jeg ganske så lykkelig, Husker ikke noe annet vaffal =)
Jeg var et veldig aktiv barn og satt aldri stille, men fant på masse tull..Jeg spilte i teater, på bilde under var jeg en hund faktisk.. husker vi hadde egen dans som jeg og venninda mi hadde laga!! xDSå var det tenåra........Jeg ser rimlig uskyldig ut.. Men heheh..
På bilde når jeg var 13år er jeg pottefjern på hasj, det var på 17mai!
På bilde fra 14år, bodde jeg på Ringelund (barnevernsinstutisjon) og rømte samme kvelden bilde er tatt!! xD
Og det fra jeg er 15år, så var jeg på perm fra post 20 (veum), Men rømte når vi stoppa utenfor avd på vei tilbake og dro til Fr.stadsentrum og røyka så masse hasj jeg klarte før jeg tok bussen tilbake og spydde hele veien inn til avd =p
Her var jeg lykkelig, vi var på pinsetur med Solvold (Fossumkollektivet) og jeg var i ganske bra form etter og nettopp ha starta på risperdal =)Resten gidder jeg ikke legge ut, for neste bilde etter dette siste var jeg blitt så feit at jeg kunna rulla ned bakker av meg selv, akkuratt som nå!!
Ting er ikke bra i dag, alt er feil og jeg er bare stor & feit!!!!!

12 kommentarer:

Linn Jeanette sa...

Vennen min<3
Jeg synes du er vakker jeg, og aldeles ikke feit!! Men jeg veit hvordan det er... Følelsene er det ikke så lett å bare ignorere...De er her uansett om vi vil eller ikke!
Ikke lett å leve i denna verden...
Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg så du kunne få det bedre?!?! Om det er noe jeg kan gjøre så si ifra!! oki?

Kanskje vi kan finne på noe denna uka som kommer nå??? Eneste er at jeg er på nattevakt i natt, så jeg trenger litt søvn... Men ellers er jeg ledig hele uka, så vidt jeg veit...

Veldig glad i deg!!
Mange klemmer til vakre deg<3

Linn Jeanette sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
*Lis* sa...

Du er NYDELIG! Og utrolig skjønne bilder av deg <3

Kæpte'n Martine ARR sa...

Jenta mi da:( *Holde rundt og kose*!
Du er bare så utrulig nydelig.Noe du var på alle bildene dine også(:
Du er ei helt fantastisk jente <3 Du er ikke fet! Si i fra om du vil snakke(: Jeg er her for deg vennen<3

Kitiinee sa...

<3 Er tom for ord i dag.
Så sender en klem <3

Liljen sa...

Så gøy å se bilder fra du var yngre :)
Jeg synes ikke du har sett feit ut på bildene du har lagt ut tidligere, ei heller videobloggen. Men jeg har jo ikke sett kroppen din, så kan ikke uttale meg. Men VAKKER er du uansett. DET har jeg sett. Men forstår du føler at alt er feil, og at du er stor og feit... "/
Håper de følelesene går over..

STOOOR klem

Heidi B sa...

du er så nydelig Carolinemi, som du alltid har vært<3 syns du blir penere og penere for hver gang jeg ser deg, og det mener jeg virkelig, for jeg har sett deg på det verste<3

stinevt sa...

Søteste du. Og du er like nydelig nå! :D
stor klem<3

Siv Helene sa...

Du er bare helt nydelig vennen !! serrisøt ! glad id eg <3

Anonym sa...

Synes at du er utrolig søt jeg ^^

Klem <3 :)

Ce sa...

Artig å se bilder da =)

Anonym sa...

Va noke veldig kjent med den 4-5 åringen der :)