26.3.09

~Torsdag~

Bivirkning av hårfargen i går var en allergisk reaksjon som førte til pusler (psoriasisen) i nakken, hendene og panna!!! =S
håper det går fort bort..Men her er RESULTATET :I dag har jeg vært i behandling.. Så har jeg handla litt mat ;)
I morgen tar jeg bussen til byen, så bussen til Moss, så taxi til Ferga,
og så ferga til Horten, så møter jeg Line der kl.14.45, Og tar bussen sammens til Holmenstrand =D Og natt til søndag skal jeg & Martine sove der alle dyra hennes er!!=D Hos hennes mor...? :O far...? *kinderegg*
Jeg gleder meg veldig, men også grugleder!! ;D <3<3<3
Dagens hilsen går til :Som jeg ikke veit hvor jeg skal begynne og fortelle om en gang!! :')
Vi gikk på samme skole og har felles venner men snakka aldri!
Så fannt jeg bloggen hennes og er evig glad jeg har fått en venn som henne,
hun bryr seg om alle og vil hjelpe de hun kan!<3<3<3
Du sender søte mld og kommentarer & jeg veit at du virkelig bryr deg!
Du er fantastisk herlig og god på alle mulige måter og jeg har blitt kjempe gla i deg og håper på og se deg masse framover!<3
Og husk at jeg er her for deg også vennen, når som helst :')
*KlemmeDegFlatOgGod*<33

20 kommentarer:

Apriljente sa...

Du er kjempefin på håret Caroline, men, men du skulle ha sluppet den allergiske reaksjonen..

Klem<3

Apriljente sa...

ett "men" for mye der.. :P

Caroline sa...

men, men høresda bra ut det ;D
*KindereggHumorLizzom* øøh... xD

Amelia sa...

Du ble altså skikkelig fin på håret!! :) Du er så søøøt!!!

Dagens hilsen: Jaaa, Linn Jeanette er bare såå skjønn!! Helt nydelig!!

Amelia sa...

Håper forresten turen din blir fin !!! :)

Kæpte'n Martine ARR sa...

aww, så fin du var på håret her blir bytta farve vi nesten nå:o bortsett fra at mitt er emm *kremt* GULLROT ._.

Jeg gleder meg masse til i morra, blir kos å endelig møte deg å få deg ned hit ja<3
Det er hos mamma pappegøya å pene katta er, ikke det at Ole Martin ikke er pen, men hun hos mamma er peneste! xP

Det skal gå bra<3 *krysserfingrene for det!!!<3
Kanke vente til å møte deg<3

*Lis* sa...

Kjempe fin er du!!
Synd med allergisk reaksjon ja... *KnuseKos*

Ce sa...

Kos deg i hjembyen min i helga :P Hihi....

*Lis* sa...

Forresten snuppa, hva er din msn? Om du vil så er min lis87@live.no =D <3<3<3<3

Ina<3 sa...

Jeg slenger meg på her for å si at du ble KJEMPEFIN på håret=)

Kitiinee sa...

Sykt fin på håret! :)
Håper du får en strålende helg! :)
Klem<3

Siv Helene sa...

Aww !! <3 Du ble kjempe fin med mørkt hår caroline !! :)

stinevt sa...

Du ble kjempefin på håret. Synd du fikk en sånn reaksjon da.
Stor klem<3

liseliten sa...

Caroline - SERIØST - du var driiiitfin med brunt hår!!!! WOW!!!

Linn Jeanette sa...

ÅÅÅÅ Tusen takk!! Du er bare vakker Caroline!! Du er god du<3

Du var flott på håret!! Du kledde virkelig brunt hår!
Klemmepå vakre deg<3

Linn Jeanette sa...

Glad jeg har deg som venn jeg Caroline<3
Du er fantastisk!

Eline sa...

Du er vakker :) Mer er det ikke å si om den saken :)

Liljen sa...

Du ble kjempefin, vennen!! :)

Ana sa...

Så fin du ble med brunt hår :)

Liljen sa...

Dumt du fikk sånn allergiskreaksjon da.. Men du kledde det veldig :D Altså fargen :D