20.3.09

~HELG~

I dag sto jeg opp etter hjemmesykepleien var her halv 11..
Så på tv, spiste frokost.. Så på mer tv og nerda på pc'n =p
Og det føles ut som dagen ikke har gått framover overhode!! xD
Så nå sitter jeg og ser Venner for Livet med en kopp kakao og nyter vår følelsen ute menst jeg venter på oppfølgning som er om time,
for da skal jeg nemlig gå en tur tur i det deilige været =)
I kveld blir det Norske talenter, nerding på pc'n
og wok om jeg gidder og lage ;D
Men det ble det ikke noe av!! xD Spiste hos mamma og dem =)
Turen var ikke morro nå som sola var gått ned :p *Kaldt*
Nå ler jeg av tragiske tilfeller på Norske talenter, menst jeg har brent hele 8 filmer i dag =D
Formen er bare blæ i dag, men jeg klarer meg.. Det jør jeg alltid :)
God helg alle sammen <3
Dagens hilsen går til :
Som vi hører alt for lite til for tiden =/
Går det bra med deg lille venn??
Jeg savner deg <'3
*KoseMoseOverdose*

5 kommentarer:

*Lis* sa...

haha.. :P utrolig mye tragisk på norske talenter jah..spille på en SILD!? gjennom fiskens øyne? ehhh :P hihi.. god helg søte <3

Kathrine sa...

eg glømte norske talenter :((
men god helg vennen! :D kosa deg <3

Kitiinee sa...

God helg! <3 Håper helgen din blir god ^^
*Klemme* <3

stinevt sa...

søta :) Ha en fin helg <3

Liljen sa...

Haha, Norske talenter ja.. Moren til to venninner av meg var med i går!!!! *LOL* Hun som sang opera. Altså, hun kunne jo å synge opera, men skjønner IKKE hvorfor hun måtte rote det til med å si det hun gjorde før hun skulle synge... xD
Gjett om jeg LO ... XD

God helg søte!!!! <3