8.3.09

~08.03.09~

I dag har jeg stått opp alt for tidelig på en søndag..
altså kl.10.20 =( Men jeg spiste frokost faktisk.. Så sovna jeg og våkna brått 14.35 =p
Og sto da opp og lagde bursdagskort (det på bildet) til søskenbarnet mitt og pakka inn gaven, hoppa i dusjen og ordna meg og dro i familie selskap til søskenbarnet =)
Det var mildt sagt SLITSOMT!!! xD
Så sendte jeg mld med Jenny, for jeg skal til Oslo i helga!!=D Så spurte hun om jeg skulle ha med Lizzi og da hadde jeg akkuratt sendt mld til hun jeg skal låne leiligheten til om jeg kunne ha ho med og fikk nettopp et svar med et tydelig nei.. fordi hu tror Lizzi er et skadedyr faktisk!!
Men så sa Jenny at hun kunne være hos dem!!!! :'D *SuperLykkelig!!!*
Så i morgen skal jeg ringe til dyrlegen for og forsikre meg om at hun tåler togturen og reisa generelt, jeg håper det!!!<3<3<3
Men må spørre for og være sikker, sann det brått ikke skjer noe! =/
ENDELIG får jeg møte Jenny!! :D *wiiihii* <3<3<3

Psyken går veldig bra om dagen synes jeg, hadde et lite gråteanfall i natt pga no nabo tull, men orker ikke gå inn på det for i dag bryr jeg meg ikke lenger!! ;)
Så var det ei som spurte på kommentar i går om hvor lang tid det tar og laste opp videblogg, det går relativt fort..
Men du må sjekke str på filmen, hvor mange MB eller KB, for er det over 100 MG går det ikke =p Det er best og filme med mobilen og legge det inn på pc'n og deretter laste det opp, for det er så små filer så filmene kan være rimlig lange også!=) Lykke til!!<3
Nå sitter jeg og gruer meg til tannlegen i mårra!! =S
..usj.. bare lukta gjør meg altfor kvalm!!=p men jeg overlever alltid!
Dessuten kjenner jeg influensaen slipper taket, så Linn Jeanette, im ready!! ;D

Så lurte jeg på om alle som vil kan skrive opp når dere har bursdag i kommentar innlegget under her??? =)

15 kommentarer:

*Lis* sa...

Aww, endelig videoblogging igjen! Har savnet det snupps! <3 Du er så skjønn!
Lizzie også :D

Har bursdag 9. oktober.. Født i 87 :P

Kathrine sa...

awh, du e så søt og veitu :D gleda meg te pakken kjemme, e veldig spent:D i helgi e eg i Berlin, ellers ville eg vert med på treff:(

<3 love u!

Amelia sa...

31.12.1986

DU ER SØØØT!

Swampoline sa...

jeg blir med på treff!!
og du er velkommen hiit hver dag (ellers blir jeg skuffa iom at lizzi er her så har du den unnskyldiinga;D)
og vi gleder oss veldigveldigveldigveldigveldigveldigveldigveldigveldigveldigveldigveldigveldigveldigveldigveldigveldig
veldigveldigveldigveldigveldigveldig
veldigveldigveldigveldigveldig
veldigveldigveldigveldig
veldigveldigveldigveldigveldigveldig
veldigveldigveldigveldigveldig
veldigveldigveldigveldigveldigveldigveldig
veldigveldigveldigveldigveldigveldigveldigveldig
veldigveldigveldig
til dere kommer<3 klemmer

Kitiinee sa...

Jeg skal KANSKJE til oslo, til helga, faktisk! Vis jeg klarer overtale mamma til å få bli med, siden hu skal på noe sånn kurs greier... :) Tihi

Klem<3

Linn Jeanette sa...

ÅÅ Jeg vil også gjerne bli med på bloggtreff, om jeg får det til.. Skal på hyttetur til helga, men skal kjøre igjennom Oslo... Kanskje det kan gå... Ellers så kan du jo kanskje sitte på til Oslo om du vil Caroline??
Tror vi skal dra ca midt på dagen... MEn vi kan jo prekas`???
Glad i deg!!
Kosemos

LisA sa...

jeg pleier å bruke mobilekameraet he he, jeg fikk det til,videosnuttene var kanskje litt store,derfor det tok litt tid :p men fikk det til :)

Apriljente sa...

12.04.1994 ble jeg født :p

Det er litt smådumt med den begrensninga på hvor mye man ka lanste opp på video her på blogspot.. Men men. De har vel sine regler de som alt annet.

Masse klemmer <333

Eline sa...

Har bursdag 19 juni :)

Koseklemme

PS! Beklager kort kommentar men hodet mitt fungerer ikke for tiden

stinevt sa...

Jeg bor en halvtime unna Oslo, så ring meg om du kommer eller noe. Du har jo nr mitt :) Jeg har bursdag 12. Oktober :D Klem <3

inat sa...

Hei søta! Kan du maile meg adrs din på karinahtveit@gmail.com? :D
(sjekk bloggen hvorfor) :b

Kitiinee sa...

Jeg har forresten bursdag 8 Januar (:

<3

Liljen sa...

JAAA; video :D
Må se den etterpå, for jeg har ikke tid nå. Bare innom sånn snarest..

Gleder meg til å se etterpå :D

Anonym sa...

Fint at du begynner å bli frisk nå :D! Koselig med videoblogging igjen også ^^ Du har så søt stemme :3

Klem <3

Bursdagen min er 6. mai btw :)

Liljen sa...

Så gøy at du også lager bursdagsliste.
Min er 27. april :D

Så fint at Lizze kan være hos Jenny da :D Snille Jenny :D

Jeg får ikke til å laste opp video på mer enn ca 30 sek uansett :| Skjønner ikke... Men det er vel ikke meninga jeg skal laste opp video da :fnis: