28.3.09

~Lørdag~

I dag sto jeg opp sent.. jeg har snorka i natt!!!!!! :O Såå flaut!!! xD
Men demm sier tross alt at det var søt snorking faktisk!! *LOL* xD
I dag har vi egentlig bare daffa og tatt bilder som jeg legger ut senere ;D
Dessuten har jeg blitt venn med Vasco, som er pappegøya til Martine <33
Han er nydelig og gjør seg veldig til for og vise seg fram som kjekkas :'D
Jeg er forelsket nemlig i kjekkasen som begynner og like meg!<3<3<3Nå har Martine voltatt den kåte katta si som roper på no kåte hannkatter! ;O
Neida, men katta e kåt, det er sannt... xD
Solveig er også her, hun er veldig koselig, vi liker henne =DJeg har det koselig og er glad jeg dro hit, nå venter jeg på at Vaco skal våkne så han kan sitte på armen min og brife med kroppen sin <3 <3 <3
Nå ser vi film, Varg Veum - Kvinnen i kjøleskapet =)
Kos dere!!<3

10 kommentarer:

Kitiinee sa...

Så bra du har det fint! :)
Søt pappegøye ^^

<3

Linn Jeanette sa...

Så godt du har det bra! Det fortjener du!
Klemmepå<3

stinevt sa...

Høres ut som om dere har det koslig. Kos dere videre da!
Klem <3

liseliten sa...

Så koselig!!! Fascinerende og tøff pappegøye, jeg er livredd alle dyr i verden bortsett fra hund. Da mener jeg ALLE :-O

Kæpte'n Martine ARR sa...

aww, du snorker så søtt *smile*!
Jeg bare føler meg så slem mot dere vet ikke hvorfor, føler jeg lksom ikke her helt tilstede eller gir dere nok da, om du forstår? tamtam..
Nå er jeg trøtt håper Vasco vil prate litt i morgen, sånn at du vet han faktisk kan snakke:o
tehe^^
men uansett håper du har hatt en über fin helg og kost deg masse<3 Jeg er kjempe glad i deg kose flat<3

*Lis* sa...

Så kos :D Virker som om du har det fint :D Søt papegøye.. Er redd for fugler faktisk o_O Men gi han en kos fra meg å ^^ Ha en super dag :D

Kathrine sa...

awwh, eg og snorka litt , hoho :D
ser ut som om dikka ha kost dikka masse, det fortjene dikka begge 2 <3

Liljen sa...

Kos deg!! :D

inat sa...

HØres ut som du koser deg :D
Christian sier jeg også snorker.. Jeg nekter! :b

Solveig Irene sa...

Man liker Caroline og. :]

Wii. Og jeg fant bloggen din :o *stolt*