5.3.09

~05.03.09~

Meg og Heidi!! xD *kniiiis* vi ser ut som små drittunger begge 2!! xD..Vi var nok egentlig det også på den tiden..*LOL* Bilde er tatt i 2006 =)
I dag har jeg logge på sofan og handla og sunket ned i sofan igjen!
Nå skal jeg se Step up 2 som jeg gleder meg til :)
Kose meg med Lizzi og spise et eller annet om jeg gidder og lage!! xD
Har dere hatt en fin dag??
Dagens hilsen går til :Som virker som ei kjempe kos jente jeg vil bli bedre kjent med =)
Håper du koser deg med musikken og filmen din ute på tur med typen ;D
Du er et sterkt menneske,
det skjønte jeg med en gang jeg leste bloggen din =)
*KoseMoseOverdose*<3

11 kommentarer:

stinevt sa...

Søta :D Step up 2 er ganske bra :)
og dagen i dag har vært veldig frustrerende og slitsom, så tror jeg legger meg snart før det går galt :)
Mange klemmer <3

*Lis* sa...

synes det var et søtt bilde jeg =)

Høres ut som en koselig plan da :)
Ønsker meg et bilde av deg og Lizzi jeg <3 Hihi..

Natta, søting <3

Swampoline sa...

ntaw søting!

den filmen er fin.
jeg har brukt dagen til blogg og tannlege :P

klemmer<3

Siv Helene sa...

Søtt bilde hehe :) Gamle bilder er morro og se på :) <3

Anonym sa...

Ja, fant det ut etter jeg hadde spørt jeg : / hehe. Men takk uansett!:)

Heidi B sa...

faen så feit jeg var i trynet!:O

Kathrine sa...

step up 2 e dødsbra!!! :D
HAHA, søt du va ! du ha forandra deg masse da. Love u søta! :D <3

Linn Jeanette sa...

God helg kjære Caroline<3
Glad i deg!!

lineffs sa...

du er så herlig, vennen!

og det varmer virkelig når du kommenterer i bloggen min.
jeg blir kjempeglad for at dere er så ærlige med meg ogsånt. det betyr kjempe masse!

jeg må le litt også, men kun fordi du er så herlig, og måten du skriver kommentarer til meg på, den er bare morsom. Måten du gjenbruker ordene jeg har skrevet i sinne osv, hihi, jeg må le :)
Psykolog-styggingen!

du er bare herlig!
og jeg gleder meg villt til å møte deg!

Kjempe kjempe glad i deg blitt.
Husk at jeg er her for deg <3

Anonym sa...

Mwaha, søte bildet :3

Klem ^^

Ce sa...

<3