9.3.09

~Mandag~

I dag forsov jeg meg, men rakk og være klar på 15min faktisk =p
Så da gikk turen til Halden til reguleringtannlegen *flau*
Jeg får av ekle tågskinna min i juni =) *Flaut&skriveOmDette*
På vei tilbake stoppa vi i butikken og kjøpte grøt og var innom postkontoret..
Så gikk turen til farmor =)
I kveld har jeg bare sotte på pc'n og nå skal jeg skru den av og se en film ;)

Dagens hilsen går til :Som virker som ei kjempe koselig jente,
som jeg har veldig lyst og bli bedre kjent med =)
Takk for alle søte kommentarer og for at du har fått deg åpen blogg ;D
*KoseMoseOverdose*<3<3<3

13 kommentarer:

*Lis* sa...

Du kledde det skjerfet kjempe bra!! Du kler gult <3
Nydelig voffs=)

Hadde og regulering for en tid tilbake :S Tennene er penere nå da, fordelen ;p

Kitiinee sa...

Jeg må si at jeg blir utrolig glad hver gang du har skrivd på bloggen din! (:
Det er ikke noe å være flau over, regulering!

Btw; Fine bilder! :D Du er er pen! :)

*KlemmePå* <3

Amelia sa...

Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuud!!!

*Grinermegihjelherjegsitter*

Du MÅ være en av de skjønneste som går på denne jord <3 Rørt!!! Skikkelig!!!

Amelia sa...

Du er nydelig Caroline <3

Kæpte'n Martine ARR sa...

Har du regulering? :o
Nei.. det har du vel ikke? ææh eller har du?:O
hadde jeg aldri trudd, jeg hadde nattbøyle en gang, det var flaut det... xD haha
Nydelige bilder, du er så utrulig vakker, og for ei nydelig hund ^^

Jeg er veldig glad i deg<3

Linn Jeanette sa...

Har aldri sett at du har regulering jeg! Du kommer til å få verden vakreste smil;) Ennå vakrere enn det er nå!!
Glad i du<3
Kozemoz<3

Kathrine sa...

visse ikkje at du har det?:O men d e ikkje nøye veitu:) da får du fiiine tenne:D og du e jo nydelig uansett du vennen <3

Kine sa...

Halden har jeg vært flere ganger. Er en koselig liten by det. Skal dit snart igjen om jeg bare blir bra til å reise nedover.

Beklager at jeg ikke har kommenteret så ofte i bloggen din, vennen. Har lest vært bloginnlegg du har skrevet.

Ps. har fortsatt den lukka bloggen;)

*klemme*

Carrion sa...

Ingenting å være flau over - men vet godt hvor deilig det er å endelig få det av.
Gleder meg på dine vegne! ^^,

Tenker på deg <3
Klem!

Liljen sa...

Amelia er kjempeskjønn ja:D

stinevt sa...

Du er så nydelig, og tannregulering er ikke noe å være flau over. klem<3

inat sa...

Burde hatt regulering jeg! Men polakken av en tannlege gadd ikke..
Så søt du var på bildet!

Anonym sa...

Søte hunden! :3
Husker at jeg hadde regulering for en stund siden, det var så utrolig deilig å endelig få den av! Virkelig noe å se frem til :)

Ha en fin dag ^^