29.3.09

~Hjemme~

I dag våkna jeg av at Martine spurte om noe og så på klokka når hu var gått ut og den var 13.45 (14.45 med endringene i klokka) :O
Så da stojeg opp ;D ¨når Martine var i dusjen tok jeg ut Vasco helt alene og han ble med meg!!<3<3<3 *lykke*
Så spiste jeg frokost, brødskive med nugatti og hvitost faktisk!! xD
Det var faktisk godt... :O Men litt kvalmende da!! ;D
Så sendte Line mld og jeg fikk helt bakoversveis siden hun skrev jeg sku møte a en time før vi skulle, Martine ringte sin mor, sann hu skulle komme tideligere..
Men vi hadde jo bare glemt og stille klokka, så alt var ok!! xD *LOL*
Reisa gikk helt fint i dag med 0 stress, Tok bussen med Line =)Lizzi var kjempe glad når jeg kom hjem og ligger og koser på fanget mitt nå og har fått godteri så det holder, hu er så vakker den herre prinsessa miih <33
Gud som jeg har savna henne, selv om jeg har hatt en perfekt helg med nydelige Martine som fora oss med mat, brus og godteri og alt annet vi hadde lyst på ;D
Alt var kjempe kos og jeg håper det ikke er lenge til jeg skal dit neste gang, og det har jeg allerede bestemt meg for at jeg skal når pengene strekker til =D
Takk for ei fantastisk helg MARTINE <3 <3 <3

7 kommentarer:

Kitiinee sa...

Aww du og Line er så søte! <3
Så bra du har hatt en bra helg! :)

<3 Klem

Linn Jeanette sa...

Det varmer mitt hjerte å høre at du har hatt de bra i helgen! Det fortjente du<3

Liljen sa...

Kjempefint bilde av dere :D Godt du kosa deg i helga:D

*Lis* sa...

Så fint du har hatt det fint i helga:D

Nydelig bilde av deg og Line <3

Natti:)

Kæpte'n Martine ARR sa...

Så nydelig bilde av dere<3
Jeg er så lei meg, føler jeg ikke fikk gjort nok for dere, men håper du mener det når du sier du har hatt en bra helg!<3

Ce sa...

Vakre dere er..!! <3<3<3<3<3

Caroline sa...

Martine :
Jeg hadde ikke giddi ogskrevet noe en gang om jeg ikke hadde ment det, du har gitt mer en bra nok lille venn =D <3