14.3.09

~Blogg Treff~Oppdatert med bilder~

I dag sto jeg opp, pakka siste biten, hoppa i dusjen og ordna meg, satt meg i taxien der jeg ble "stekt".. Tror taxisjoføren frøs litt for og si det sann!!! xD
Når jeg var framme på bensinstasjonen v AmfiBorg kom Linn Jeanette og saboeren hennes og henta meg, da gikk det straka vegen til Oslo!! :D
Når vi var framme møtte vi søteste Jenny og tusla hjem til henne og laga istand buret til Lizzi og satt der litt med nervøs småsnakk ;)
Så fikk jeg mld om at Stine & Carina var på Oslo S!
Så da tok vi bussen ned til sentrum hvor vi møtte dem, første jeg tenkte da var at Carina var veldig, veldig høy!! xD ..Har av en eller annen grunn trudd hu var like lav som meg..
Så ble det litt sann stille og litt sjenert tusling til vi kom på kafe, vi gikk på yndelings kafen min : Bagel & Juice =DDer ble det kaffe på noen og mat på andre, og mye koselig snakk!!<3
Vi gikk på en sann karneval butikk hvor det er mye rart, jeg fant min nye drømme frisyre (kremt), nemlig en lyserosa parykk!! xD


deretter tusla vi gjennom sentrum og skle over isen, Jeg tok bilder av folk som tok bilder og ble venn med vaktene utenfor slottet ;)



"Førsteinntrykket" jeg fikk av jentene :
Linn Jeanette hadde farga håret brunrødt, noe som hun kledde svært godt =)
Jenny var enda søtere en jeg trodde <3
Carina var VELDIG høy og utrolig pen syns jeg!!<3
Stine var lita og søt og hadde en utrolig fin jakke på seg :)
Jeg hadde en knall dag i går, og gleder meg til det "store" bloggtreffet om det blir like koselig =DI morgen skal jeg, Jenny & Jonny på IKEA en tur, så skal jeg spise taco med dem på kvelden og se film, gleder meg <3

10 kommentarer:

Linn Jeanette sa...

Tusen takk for en fantastisk tur!!1
De4t var så gøy... Svever på den turen ennå jeg!!
Håper vi kan få til en slik tur igjen snart!!!
Klemme på<3

*Lis* sa...

Yey! Så bra det var koselig <3

stinevt sa...

Du er så søt du Caroline :)

Siv Helene sa...

Hørtes ut som en koselig dag da ! Det fortjener du <3

Amelia sa...

Så utrolig koselig :) Jeg vil også være med engang, må bare tøffe meg opp litt. Maaange fine bilder også <3 Håper du koser deg resten av turen :) klemmepå<3

*Lis* sa...

Så koselig å se bilder :D
Ser ut som om det var kos ja :) <3 Søt du var med rosa parykk, hihi =D

Kitiinee sa...

Høres koslig ut! :)
Mange fine bilder ^^

Liljen sa...

SÅ gøy :D
Håper jeg også får treffe deg snart :D

inat sa...

Så koselig! Virket som dere hadde det kjekt^

Apriljente sa...

Jeg vil også på blogg-treff *misunnelig*

Får se om jeg får ta en tur til oslo snart, så kansje jeg får møte noen av dere.. Man kan jo håpe? :)