25.3.09

~Superrrr Onsdag~

I dag har jeg vært i behandling og samtale med primær etter det..
Så en tur opp og hilsa på søskene mine som er sjuke!
Nå skal jeg farge håret tenk :O skummelt....


Dagens hilsen går til :Som har det vanskelig enda <\3
Hold ut vakre, du fortjener så utrolig mye bedre!!<3
Du er noe av det søteste jeg veit om, blir så glad når du legger ut nye bilder, for eks, for jeg blir faktisk glad av å se på deg søteste!! :')
Håper vi får treffes snart, for en ting har jeg skjønt, du er herlig!!<3
*KoseOgMoseDegTilOverdoseOgMinneDegPåAtJegErGla'iDeg*

8 kommentarer:

Kitiinee sa...

Aww Caroline, du er nydelig <3
Du får meg til å trekke på smilebåndet, alltid!

Gleder meg til å se resultate av hårfarginga!

*Klemme* <3

Ce sa...

Gleder meg til å se håret når du er ferdig =)
Fint bilde av Kristine =)

Klemme! <3

*Lis* sa...

Kristine er nydelig! <3

Gleder meg også til å se resultatet av hårfargingen. Hvilken farge? =)

Siv Helene sa...

Tihi så søtt bilde :) Gleder meg til og resultatet <3

Eline sa...

Gleder meg til å se hvordan det blir :) Selv om jeg vet du blir nydelig uansett for du er så vakker på innsiden at det spiller inegn rolle om håret ditt er spygult eller noe annet :P Men satser på at det ikke blir spygult da :P Hehe

Klemme!

Liljen sa...

Slenger meg på hilsningen til Kristine ! :)

Kathrine sa...

Kristine er herlig ja :)

- MEN DET ER DU ÒG! Sorry at eg har vert dårlig med kontakt i det siste, skal skjerpa meg! Gleda meg til å sjå korleis det blir :D morro å farge hår :D

LOVE U!

liseliten sa...

Du er så søt Caroline! :)