10.3.09

~Tirsdag~

I dag var jeg en halvtime i behandling og var deretter fysisk utslitt..
Senere var jeg rastløs og fikk med Tina på fellesen hos miljøarbeidertjenesten,
hvor vi spiste toast vi laga sammen =)
På slutten kom Elisabeht som egentlig er nattevakt,
og jeg fikk henne på oppfølgning :)
Hun jobbet hele sommeren når jeg kom til Veum fra Reinsvoll,
hun er sann alle liker og ufattelig lett og snakke med!!
Jeg snakka om maten og tanker og det meste uten noe problem jeg føler 100kg er letta fra skuldrene mine!! =)
Hun skulle vært behandleren min hun, det er så fantastisk med mennesker man prater om alt om uten og angre men føle seg komplett letta!!<3

Jeg gleder meg så vanvittig til helgen!!!!!! :'D
Og jeg vil få med flest mulig på mini blogg treff helst på fredag formiddag for da er Linn Jeanette i Oslo også =D
Så pliiiz kontakt meg, det hadde vært kjempe kos og møtt flest mulig av dere over et kafebesøk eller noe!! =D
Så kom igjen, vi med angst blir sterkere sammen og kan dermed støtte hverandre og ta puste pauser når som helst for og samle oss!<3
Tror vi alle klarer dette, for jeg kommer til og passe på dere,
uansett om dere vil eller ikke!!! ;D <3<3<3

11 kommentarer:

*Lis* sa...

Hørtes koselig ut :)

Ååå et minibloggtreff, så kos da :D kose dere masse...
*småangst* Snart kjenner alle noen, og jeg blir eneste som ikke har truffet noen av dere IRL på sommertreffet :O

*Klem*

Kitiinee sa...

Kos dere mye ja! (:
Jeg glemte det jeg egentlig skulle si... :/

Sender mange klemmer i alle fall <3

liseliten sa...

åååeeee :p jeg vil og være med!!! får ta det igjen senere :)

Godt at du fikk letta litt av skuldrene. Noen folk er bare så fantastiske å snakke med. :)

Siv Helene sa...

lis - Da er vi to hihi :) :/

Swampoline sa...

jeg gleder meg sinnsykt mye.
(selv om jeg ligger for det meste under dyna og gjemmer meg for angstmonstret :P )

klemmer<3

Eline sa...

Uæææh :P Skummelt! Jeg har så lyst men jeg må liksom tørre også :P

*klem*

Madelen sa...

(Lis og Siv Helene - Da er vi tre.)

Håper du får til bloggtreffet ditt da. Blir sikkert koselig :D
Ha en fin dag vidre :)
Klem<3

Madelen sa...

Haha, nei vi er ikke tre xD Skreiv feil :O

LisA sa...

så bra at du føler deg så letta og at du har hun som du føler du kan prate så lett med, er viktig det :-) det blir nok koselig for dere med bloggtreff ;)
ha en fin dag videre!

Linn Jeanette sa...

ÅÅ jeg gleder meg til fredag!! Det passa bra at du skal til Oslo da å, siden vi skal den veien<3
Gleder meg til å se Lizzi!!!
Klemmer

stinevt sa...

Jeg blir med tror jeg, men var ikke sikkert Carina kunne. Men når sånn ca på fredag og hvor ? -Send meg en melding Caroline, du har nr mitt?
Klem <3