21.3.09

~Lørdag~

I dag våkna jeg kl.14.53!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O
Så da var det bare og kaste seg i dusjen og ikke rekke og ordne seg ferdig, og dra til megaslitsom familie-selskap ;D
Nejda, var koselig også.. Men mange unger over alt stresser på hjernen!
Denne gangen var det Mimmi (oldemor) som hadde bursdag og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke veit hvor gammel a ble! =S
Nå jeg kom hjem var det og skru på pc'n ;D
Der skjedde noe uvanlig når jeg snakka med Heidi på skype,
for nå hu ringte hang ringetonen seg opp og varte faktisk i nesten 10 min og ville ikke slutte!!!! Holdte seriøst på og bli gal!!!!! xD
Men det ordna seg og jeg fikk nerda litt før jeg tar kvelden så jeg rekker å se film, for jeg har en "regel" med meg selv at jeg aldri skal skru på film etter kl.00.00 av en eller annen grunn ! ;D Så nattinatta alle sammen <3
Dagens hilsen går til :Som ikke har det så bra leser jeg =(
Du skal vite jeg tenker mye på deg!!<3
Og savner bloggtreffet, du er så utrolig pen og koselig!! :D
Håper på og få møte deg snart igjen =)
Og jeg håper på at dagen dine blir bedre, for det fortjener du vakre deg!!
*KoseMoseOverdoseAvMegaStoreKlemmer!!*<3

5 kommentarer:

Kitiinee sa...

Jeg må si at jeg måtte smile litt når du jeg leste at du ikke viste hvor gammel oldemoren din ble :)
Men alder er jo bare ett tall så!

Natti <3 *KlemmePå*

Linn Jeanette sa...

Sender en god klem til Carina jeg å!!

Skal vi prøve å få til en date denne uka som kommer? Kino eller gå tur med hundene eller no??
Glad i deg<3
Kosemose<3

Anonym sa...

Aww, dere er så søte! Og vi må treffes igjen ja, det var så hyggelig ^^
Klem på dere, søtæ <3

*Lis* sa...

Hihi, smilte også litt av samme grunn som Kitiinee :D
Søta<3 Klem

Caroline sa...

hahah!! xD Kristine & Lisbeht,
fy da, ikke mobb meg!! ;D *LOL*

JA, Linn Jeanette det må vi =D

Carina, du er så søt!!!<3<3<3