6.3.09

~06.03.09~

Sann våkna jeg til mårran i dag =D
Lizzo sov vesiden av meg, verdens søteste, blir så glad <3I dag har jeg bokstavli talt sotte forann tv'n,
med pc'n på fanget og laget bursdagsgave til Kathrine ;O
Snoka på nettby og snakket på facebook =)
I kveld er det tv som vanlig og skal prøve og få sett step up 2 i dag fordi jeg sovna fra den i går =p
Jeg sovna seriøst tidligst 00.30!! :O
Ellers er jeg møkklei den jævla influensaen og feberen som er på toppnå kjenner jeg!! Men god helg alle sammen, hva er deres planer for helgen??
Dagens hilsen går til :Håper det går bra med deg og at du får hjelpa du trenger denne gang vakre vennen!!<33
Tenker masse,masse på deg søta og ønsker deg alt vel <3
Kjempe gla i deg, glem aldri det!!<3
*KoseMoseOverdose*

6 kommentarer:

Siv Helene sa...

Så koselig :)Lizzi er søt <3

Kæpte'n Martine ARR sa...

Først å fremst, må jeg bare si så utrulig korselig og våkne sånn:D
Men uff, du må ha god bedring<3 Håper du blir bedre:)

Så skal jeg svare på det du spurte om i bloggen min x) taha xP
"det regna jeg med xD hahaha :D
men jaa ikke sant^^ Hu er kjempe herlig<3
Jeg bor på gård ja:) Men detta var hos kusina til modærn!

Jeg skal prøve, unnveig skal bruke dem i en skoleoppgave, så jeg skal legge dem ut når jeg får dem og hun er ferdig:) ^^

De små grå er de som holder øye med oss, de som studerer oss som vi studerer mauertuene! Det felles navnet er vel "romvesnier" eller no i den duren der:P
Men deter jo mange forskjellige raser av dem, og de små grå er de som avgik ken avtale med USA på 1950-talet om at hvis vi fikk teknologi av dere så får de lov og undersøke oss!
Det ble kanskje litt mye, men ja du skjønner xP
-
Video blogg kommer så fort jeg føler meg klar for det igjenn, føler meg så dum å teit når jeg gjør det så ja..
Jeg hørte det:/ Så utrulig dumt:("

Det ble igrunn veldig mye, så nå sier jeg God Helg jenta mi<3 Utrulig glad i deg ;*<3

*Lis* sa...

aawww.. f0r en søt måte å våkne på =D *klemme*

stinevt sa...

Lizzi er så nusselig da :D
Har egentlig ingen store planer, skal vel en tur til Jessheim imorra ;) God helg til deg og, søta!
Klem <3

Linn Jeanette sa...

Kjære deg<3
Håper du bli bra snart!! Da skal vi gå tur!! hihi<3
Kan du kanskje lære meg hvordan du lager de bildene som du gjør... (grønne mæ:S)

Glad i deg!!
Svarte forresten på spm du stilte meg på bloggen min...
Klemmer

Anonym sa...

Enig i at Lizzi er søt :3 Husker at jeg hadde rotte en gang for lenge siden som het Mandy. Savner Mandy :(

Håper at du har det fint ^^

Klem <3