24.3.09

~Tirsdag på tv2~

I dag forsov jeg meg, hjemmesykepleien kom ikke før halv 12 =p
Så jeg rakk ikke å dusje en gang, måtte bare løpe til bussen og dra på behandling i pysjen!! nejda, det siste var løgn ;D
Så ta det med ro, jeg dro ikke uti pysjen, selvom det hadde vært digg!!xD
På bussen rant øya som fy pga dritt-allergi som er kommet alt for tidelig i år!!! Så det satt noen små drittunger bak i bussen som satt og viska at jeg grein! xD *TrangiskeSmåFolk* =p
Så var jeg i behandling, tok bussen hjem, hvor je møtte søskenbarnet mitt som jeg sa til : skal du ikke si hei ? Han satt seg vsiden av meg og sa til kompisen sin at han ikke kjente meg, den lille drittungen (ironisk ment) *LOL*
Og senere dro jeg ut igjen og handla med tante, kjøpte kjøttdeil og spagetti, det er veldig nam, jo og masse sukkerfrie pastiller for og dempe søthungeren! =p
Nå skal jeg hoppe i dusjen før frustrerte fruer begynner og ta kvelden med ro ;D Håper dere har hatt en fin dag, jeg tenker mye på dere <3
Dagens hilsen går til :Jeg ble så glad når du sendte mld til meg i går :'D
Du er ei fantastisk pie og jeg har blitt så gla i deg vennen!!<3
Håper virkelig på og få møte deg en dag =)
Håper formen har blitt bedre, du fortjener og ha det bra!! :)
*KoseMoseOverdosePåMegaStortVis*<3<3<3

12 kommentarer:

Apriljente sa...

<3
Har blitt kjempegla i deg også :-)
hihi (:
Må få til et møte engang :-D

Kitiinee sa...

Hoho! Så fetlig det haded vært om du løp rundt i pysjen da xD Tæhæ!

:O ville han ikke si hei? - Skal ikke si noe jeg, kjenner aldri igjen fetter'ne mine jeg x') For noen uker siden hørte jeg bare noen som sa "Hallo Kristine!" Taha! :D Men skjønte jo hvem det var da ^^

*Klemme*

Anonym sa...

Aww, så pent bilde av Maria :')

Siv Helene sa...

Du kunne jo bare hatt på deg pysjen på bussen hehe :) Neida ! <3

*Lis* sa...

Hihi, pysj er serriøst det beste plagget :D
*sender deg en goood klem*

Linn Jeanette sa...

Klemmepå vakre deg!!!
<3

Ce sa...

Jeg gikk på gruppe møte i pysj en gang!! Det var sykt digg....hehe.. :P

Nedia sa...

hihi jeg var ute å gikk tur i pysj i går :P

Carrion sa...

Jeg liker ikke små drittunger ^^,
Hehe :p

Tenker på deg :D

Klem!

stinevt sa...

pysj er digg :D
klem<3

Apriljente sa...

Har ikke pysj jeg.. :/
Den ble for liten i fjor xD

Liljen sa...

Tirsdag på tv2 er knall. Eller de fleste kveldene egentlig :P