30.3.09

~SisteMandag'iMars~

I dag kom hjemmesykepleien halv 10, så jeg la meg og sov igjen til 14.30..
Sto opp og laga middag, Spagetti namnam tenk!<33
Sovna nok rundt 16-17 tiden og våkna 18.15 og forta meg og skifte og dro å handla på oppfølgningen =) ..Nå ser jeg bare på tv..
og det skal jeg gjøre resten av kvelden også tenk!
Husk og få med dere dokumentaren om Monsteret Josep Fritzel på tv2 i kveld kl.22.35! -Det skal jeg få med meg!
Dagens hilsen går til :Som er ei kjempe koselig jente<3
Veldig gladfor at du var hos Martine i helgen også =D
Du er bare søt!! <3<3<3
Håper jeg får møtt deg igjen ;O
*KoseMoseOverdose*

7 kommentarer:

Kitiinee sa...

Godt å sove da <3 :)

Solveig Irene sa...

Nei, så søt du er! aww<3
Håper vi treffes igjen jeg og! Hadde vært veldig moro, for var så koselig i helga med deg og Martine.

Hmm, kanskje jeg skal se dokumentaren jeg og?.. Kommer sikkert te å begynne å grine hvis jeg ser den, for det er ganske jævlige greier O.O

Siv Helene sa...

Hørtes ut som en deilig og avslappende dag !! :) Fikk desverre ikke sett monstret i dag.. Blir kvalm bare av tanken på han åss :/

<3

stinevt sa...

Enig med Siv Helene, blir kvalm av tanken på han. æsj.
Kos deg videre i kveld da, og ha en god natt <3

Linn Jeanette sa...

Glad i deg vennen<3
Kan jeg å lese den låste bloggen din? Om du synes det er greit, så er min mail: lichan1986@hotmail.com

klemmepå<3

p.s. Ser fram til torsdag!!!Gleder meg!

Kæpte'n Martine ARR sa...

faen jeg satt å grein under dyna, han som var så kjekk som ung uff.. tragiske greier å tenk alle de andre sakene som de har fått nå etter att bare han ble tatt :o utrulig! Verden må skjerpe seg, passe på å følge mere på mennesker!

men aww,Solveig er bare nydelig, har hatt en herlig helg med dere to<3 Savner dere allerede<.3

*Lis* sa...

Arh søren.. Tenkte jeg sku sett den dokumentaren, men glemte det helt bort blant venting på legevakt =/=/

Du sov jammen mye igår :p Natterangler du eller?

Glad i deg, søte!!

*KnuseKos*